Pytania i odpowiedzi

V kolik hodin probíhají příjezdy a odjezdy?

Check-in: 16 – 20h

Check-out: do 10h

Pokud budete mít na cestě jakékoliv problémy, volejte recepci na čísle 607 018 028. Recepce hotelu je v provozu od 8:00 do 20:00 hod. Pokud víte, že nestihnete v den příjezdu dojet do 20:00, kontaktujte neprodleně recepci na tel. čísle 607 018 028. Můžeme Vám uložit klíče (karty) od pokoje do keyboxu. Kartu nebo klíč si jednoduše vyzvednete a ubytujete se sami.

Dřívější check-in / Pozdější check-out:

Jiné časy příjezdů a odjezdů jsou možné dle dostupnosti daného ubytování a jsou tedy závislé na odjezdu předešlých hostů a příjezdu nových po dané rezervaci. Pokud by se stalo, že Váš apartmán / chatka ještě nebude zcela připraven, můžete využít úschovy zavazadel na recepci penzionu či v garáži Vaší chatky a mezitím se podívat po areálu či posedět v restauraci. Dřívější check-in nebo pozdější check-out stojí 500 Kč za apartmán / chatku.

Je možná platba kartou?

Na recepci i v restauraci lze platit platební kartou. Nejbližší bankomat se nachází u Wellness Hotelu Vista.

Nabízíte slevu pro stálé hosty?

Ano, pokud nás navštívíte do 1 roku od Vašeho posledního pobytu, máte nárok na věrnostní slevu 5% z ceny za ubytování. Toto neplatí u rezervací v rámci balíčku 2+1 noc zdarma. Pro uplatnění věrnostní slevy prosím kontaktujte naše rezervační oddělení.

+420 601 569 735

rezervace@hoteljirinka.cz

Restaurace a vinný sklípek

Aktuálně (27. 5. 2022):

snídaně: každý den od 8:00 do 10:00 hod.
 
pondělí               pouze snídaně - dále zavřeno
úterý - sobota    12:00-20:00 hod.
neděle                12:00-17:00 hod.
 

Restaurace v hlavní budově hotelu Jiřinka bývá mimo hlavní sezóny (tzn. druhá půlka března až půlka května, pak druhá půlka září až půlka prosince) standardně otevřena v pátek a v sobotu do 20:00 hod. V pracovní dny je otevřena pouze během snídaní. 

Snídaně jsou podávány formou švédského stolu, a to od 8:00 do 10:00 hod. a jsou zahrnuty ceně apartmánů hlavní budovy. V případě chatek a apartmánů v budově Slunečník a Větrník si je můžete doobjednat min. 2 dny předem.

Kapacita restaurace je 45 osob. Do vinného sklípku se vejde maximálně 25 osob.

Vinný sklípek je otevřen dle potřeby. Pro skupiny lze i zarezervovat, vždy však s předstihem. 

Jaké dětské vybavení budete mít k dispozici?

Dětské stupačky naleznete přímo v koupelně apartmánu / chatky. Další dětské vybavení jako záchodové prkýnko, jídelní stoličku a vaničku si můžete vypůjčit na recepci hotelu.

Dětskou postýlku Vám kompletně nachystáme za poplatek 100 Kč / noc. Pokud máte o postýlku zájem, prosíme o nahlášení předem.

Kočárky si můžete uschovat v lyžárně, která je opatřena kamerami.

Je možné zapůjčení/zakoupení...

Osušek k bazénu?

Na recepci jsou k dispozici ručníky určené speciálně k bazénu. Za zapůjčení se platí jen vratná záloha. Prosíme hosty, aby k bazénu nebrali hotelové ručníky/osušky. 

Venkovního grilu?

Grilování je možné naplánovat pro větší skupinky nebo v případě zájmu dostatečného počtu hostů. Jinak můžete využít ohniště, které je neustále připraveno k zapálení, a opéct si, co je libo. Klobásky a párky si můžete předem objednat v restauraci hotelu. Pro hosty Slunečníku, kde jsou velké balkóny, je k dispozici kompaktní moderní elektrický gril. Lze si jej zapůjčit na recepci za poplatek 200,-Kč / den.

Horských kol?

Stačí se domluvit na recepci penzionu a kola pro Vás rádi připravíme včetně helem a dětských sedaček. K dispozici máme 8 kol pro dospělé a dvě dětská kola. Nově je možné zapůjčení i dvou elektrokol.

Lyžařského a snowboardového vybavení?

Toto vybavení na hotelu nemáme, půjčovna je však nedaleké chatě Marcelce nebo U Slona.

Slevové karty resortu Dolní Morava?

Tuto kartu u nás nezakoupíte. Můžete si ji objednat online či v Turistickém informačním centru v chatě Marcelce.

Vstupenky na Stezku v oblacích?

Bohužel ne. Je možné je však zakoupit buď samostatně, nebo v kombinaci s lanovkou, a to kousíček od nás v chatě Marcelka.

 

                                                                      

Mohu si s sebou vzít domácího mazlíčka?

Domácí mazlíčky tu vítáme, jen prosím počítejte s poplatkem 500 Kč / noc.

Jaké wellness služby jsou k dispozici a jak je rezervovat?

Wellness zóna se nachází v přízemí hotelu Jiřinka a zahrnuje vířivku, římskou lavici, kombinovanou finskou a infrasaunu a parní saunu. V letních měsících je otevřen venkovní bazén. Bazén a privátní wellness zónu však není možné z hygienických důvodů kombinovat.

Aktuální ceník zde: https://www.hoteljirinka.cz/cs/wellness.

Rezervovat wellness můžete na recepci na tel. č. +420 607 018 028.

Jak daleko od hotelu Jiřinka se nachází...

Apartmánový dům Slunečník

Do kopce k Jiřince je to od Slunečníku cca 3 minuty, z kopce od Jiřinky ke Slunečníku 2 minuty (asi 150 metrů).

Apartmánový dům Větrník

Zhruba 500 m od hotelu Jiřinka.

Apartmánový dům Večernice

Zhruba 2 km od areálu hotelu Jiřinka, asi 300 metrů od areálu U Slona.

Lanovka

K lanovce se dostanete za zhruba 5 minut chůze. Od hlavní budovy hotelu Jiřinka k ní vede pár schodů, které hravě zvládnou i děti (asi 300 metrů).

Nejbližší obchod

Konzum na Dolní Moravě se nachází 5 min. autem/30 min pěšky. Penny a Coop v Králíkách jsou pak 15 min autem. 

Mamutíkův vodní park a Dětský park Amálka

3 minuty pěšky od hlavní budovy Jiřinka

Mamutí horská dráha

5 minut pěšky od hlavní budovy Jiřinka

Jsou k dispozici ručníky/osušky a lůžkoviny?

U všech typů ubytování Vám přichystáme ručníky, osušky a lůžkoviny. Při příjezdu je možné se domluvit na výměně ručníků a osušek za těchto podmínek:

pobyt na 1-3 noci: bez výměny ručníků a osušek nebo 30 Kč/výměna 1 ks
pobyt na 4-6 nocí: 1x výměna všech ručníků a osušek zdarma
pobyt na 7-9 nocí: 2x výměna zdarma

K bazénu jsou určeny osušky, které lze zapůjčit na recepci. Za zapůjčení vyžadujeme pouze vratnou zálohu. Prosíme hosty, aby u bazénu nepoužívali hotelové ručníky a osušky. 

Má hotel bezbariérový přístup?

Bezbariérový přístup je pouze v prvním patře Jiřinky (apartmány 102 – 106) a Slunečníku (S4 - S8), do druhého patra vede schodiště. Apartmány nemají prahy (kromě teras), ale nejsou přizpůsobené toalety a sprchy.

V jakém období je v provozu bazén?

Bazén je k dispozici v letní sezóně, která obvykle začíná v červnu a končí v září. Zahájení a ukončení provozu bazénu závisí na počasí. Pro přesné datum zahájení a ukončení provozu prosím kontaktujte recepci hotelu.

Jak postupovat, když na recepci není nikdo přítomen?

Pokud je recepce prázdná, zaklepejte na dveře služebního apartmánu č. 101 nebo volejte 607 018 028.

Služby na recepci: 8:00-12:00, 12:30-20:00, pokud není služba přítomna na recepci, pohybuje se v areálu Jiřinky.

Pokud víte, že nestihnete v den příjezdu dojet do 20:00, kontaktujte neprodleně recepci. Nově jsme zřídili uložení klíče (karty) od pokoje do keyboxu. Kartu nebo klíč si po domluvě jednoduše vyzvednete a ubytujete se sami.

Přijímáte platby z fondu kulturních a sociálních potřeb?

Ano. Stačí nám zaslat fakturační údaje a náležitosti, které ve faktuře Váš zaměstnavatel vyžaduje. 

Zarezerwuj nocleg

Wybierz coś dla siebie z różnorodnej oferty apartamentów i domków, które zachwycą nawet najbardziej wymagających gości. Zapomnij o codzienności i przeżyj coś wyjątkowego.

Rezerwacja

Copyright © 2022, VAKABRNOCZ s.r.o. Design by X Production

Rezerwacja